Klachtenbeleid

Het spijt ons enorm als u ergens niet tevreden over bent en wij willen dit graag zo goed mogelijk voor u oplossen. Dit kunnen wij het snelste doen wanneer u ons tijdens kantoortijden belt of mailt. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

Wij hopen dat we dan samen een passende oplossing kunnen vinden naar uw tevredenheid.

U kunt ons bereiken door te mailen naar info@despecialisten.nl of te bellen naar 0314-640976.

Een officiële klacht indienen?

Mail naar info@despecialisten.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.