webshop-keurmerk.jpg

Najaarsactie. Nu tijdelijk 10% korting op het hele assortiment!

Bestel- en retourbeleid

Bezorgen en afhalen

Schade bij een afgeleverde order?

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een order tijdens het transport beschadigd wordt.

Als dit toch gebeurt, dan geven we je vast deze tips mee, zodat we de beste mogelijke oplossing kunnen bieden: Voordat je tekent voor ontvangst, dien je jouw bestelling goed te controleren op zichtbare beschadigingen. Bij schade laat de chauffeur hier een notitie van maken voordat je de pakbon tekent.  Stuur vervolgens foto’s van de beschadiging naar info@zink24.nl.

Na het uitpakken toch een beschadiging?

Alleen wanneer er niet getekend is voor ontvangst. Neem in dit geval binnen één werkdag na levering contact met ons op en stuur hierbij enkele foto’s mee. Na één werkdag kunnen wij de schade niet meer verhalen op de transporteur. Heb je geen notitie laten maken bij ontvangst, dan vallen beschadigingen onder de eigen verantwoordelijkheid.

Retourneren

Indien je een product wilt retourneren, kun je contact opnemen met info@zink24.nl

Wij zullen in dat geval zo snel mogelijk reageren en een passende oplossing vinden. Bekijk voor meer informatie over retourneren de algemene voorwaarden

Let op: Indien je een bestelling retourneerd, waardoor het totale orderbedrag lager dan €225,- (Nederland) en €275,- (België) uitkomt, dan verrekenen wij eerst de verschuldigde verzendkosten.

Het retouradres:

  • T.a.v De Specialisten BV.
  • Innovatieweg 14C
  • 7007 CD Doetinchem